Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Goodbye καλοκαιράκι!

   Ζεστό τσάι του βουνού, 2 κομμάτια σοκολατένιο κέικ, κουβερτούλα, τα σκυλάκια μου να κοιμούνται στα πόδια μου, σερφάρισμα στο ίντερνετ, μια επίσκεψη σε site και αγαπημένα blogs. Κατάλληλη μέρα για χουζούρεμα! Ο καιρός σιγά σιγά μας πηγαίνει προς τον χειμώνα. Θα μπορούσε να μελαγχολήσει κανείς επειδή το ανέμελο καλοκαίρι μας χαιρέτησε για φέτος, όμως από την άλλη και ο χειμώνας με τη γλυκιά του ρουτίνα είναι πολύ γοητευτικός! Άλλωστε σε 2 μήνες αρχίζουμε και στολίζουμε για τα Χριστούγεννα πάλι. Εγώ από τώρα φαντάζομαι το δέντρο τα στολίδια, τα τραγούδια. Είναι ένας τρόπος να απασχολείς όμορφα το μυαλό σου. Τουλάχιστον για μένα λειτουργεί απόλυτα θετικά. 'Άλλωστε σιγά σιγά αγοράζω ότι μου λείπει όπως έχω ξαναπεί για να μην βγαίνουμε από τον προυπολογισμό. ΌΧΙ δεν ήμουν έτσι πάντα απλά πάω με την εποχή για να μην πνιγόμαστε.
    Κάθε που αρχίζει να κρυώνει λίγο ο καιρός αμέσως έχω μια λαχτάρα για τραχανά! Λόγω ευκολίας του φαγητού δεν βαριέμαι καθόλου να σηκωθώ να τον φτιάξω. Με λίγη τηγανιτή φέτα στο βούτυρο και τριμμένα παξιμάδια που συνεχώς φτιάχνει η μανούλα μου γίνεται πεντανόστιμο. Φανταστείτε ο καλός μου δεν τον έτρωγε ποτέ και τώρα δεν λέει όχι σε ένα πιάτο ζεστό τραχανά (πολλές φορές και δύο πιάτα :))!
 Επίσης ήταν χθές η μέρα που έφτιαξα το γιαουρτάκι μας. Αυτό έχω πάψει να το αγοράζω πολύ καιρό τώρα μιας και το σπιτικό είναι πολύ πιο υγιεινό!  Voila!!!

Πραγματικά δεν υπάρχει πιο εύκολο πράγμα από το γιαούρτι. 

Όπως επίσης το βελονάκι από δω και στο εξής αρχίζει δυναμικά. Ήδη έφτιαξα ένα καλάθι, ένα Χριστουγεννιάτικο διακοσμητικό δέντρο (θα χρειαστεί να φτιάξω 2 ή 3 τέτοια ακόμα για δωράκια), πουγκάκι, κάλυμμα για βάζο , ΝΑΙ επιτέλους και το μαξιλάρι μου που είναι εμπνευσμένο από το attic24 είναι κι αυτό έτοιμο!!!! Εννοείτε συνεχίζει και ο Μαραθώνιος της κουβέρτας που φτιάχνω για την αδερφούλα μου! 
Ναι ναι το ξέρω είμαι εθισμένη στο ροζ! Πρέπει να κοιτάξω και λίγο το γαλάζιο !

Μια από τις επόμενες ημέρες θα αλλάξω τα χρώματα στο σπίτι όπως σας έλεγα και θα έχω αρκετό υλικό από το πριν και το μετά. Μπήκαμε σε ρυθμούς χειμώνα το ροζ θα το φυλάξουμε για του χρόνου πια. Υπόσχομαι συνταγή για κεικ πολύ εύκολη και βήμα βήμα τη διαδικασία. 

Αυτά από το crochet, cook and craft by Polina!

Καλό χειμώνα σε όλους μας!

Polina! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου