Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Μάλλινα Φωτάκια...!

 Μια κατασκευή αρκετά διαδεδομένη έχω για σένα σήμερα. Φυσικά και θα την έκανα αυτή τη κατασκευή αφού το μαλλί είναι το αντικείμενό μου. Την έβλεπα συνέχεια και όλο έλεγα θα τη φτιάξω και όλο δεν έβρισκα χρόνο. Είναι τόσο εύκολο.


Τι χρειαζεσαι

Μαλλί
μπαλόνια (τα μικρά)
ξυλόκολλα
Φωτάκια
Βελόνα

Πως το κάνω

Φουσκώνουμε τα μπαλόνια μας.
Ρίχνουμε την κόλλα σε ένα σκεύος (χρησιμοποίησα ένα πλαστικό δοχείο παγωτού)
Αραιώνουμε με νερό.( Έχει οδηγίες στη συσκευασία κάθε κόλλας.)
Βουτάμε μέσα στην κόλλα το μαλλάκι μας και σιγά σιγά το γυρνάμε γύρω από το μπαλόνι αρκετές φορές. Το αφήνουμε ΄24 ώρες τουλάχιστον να κοκαλώσει . 'Όταν θα είναι έτοιμα σκάμε τα μπαλόνια με τη βελόνα. Βγάζουμε το μπαλόνι με προσοχή μέσα από το κουβαράκι μας και προσπαθούμε να τοποθετήσουμε τα φωτάκια . Είναι έτοιμα.

Για να μην την πατήσετε όπως εγώ , αφού βγάλουμε τα μπαλόνια ίσως να φαίνεται πως το κουβάρι αλλάζει σχήμα. Με προσοχή το επαναφέρουμε με τα δάχτυλά μας. να πάρει κυκλικό σχήμα.
Χρησιμοποίησα φωτάκια μπαταρίας. Μπορώ να πω είναι πολύ βολικά.
Επίσης, ξέχασα στο στολισμό μου να δείξω το δεντράκι μου πάνω στη βιασύνη μου.
Είναι πανεύκολη κατασκευή και με τους σωστούς συνδυασμούς χρωμάτων μπορεί να γίνει διακοσμητικό για όλες τις εποχές. 




Φιλια πολλα 

Πωλινα 

10 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα τα φωτάκια Πωλίνα!! Και η γωνιά με το δεντράκι σου τόσο ζεστή. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα. Καλώς σε βρήκα και από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α!! Βγήκανε πανέμορφα!! Γεια στα χέρια σου!! Εχω δει πολλές κατασκεύες με μαλλί και κορδόνια!! Τι ωραία!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πωλινα καλες γιορτες
    ευχαριστω πολυ
    να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραια ιδεα και ευκολη κατασκευή πραγματι.. αν πιανουν τα χερια σου.. και του χρόνου να είσια καλα και να περνας ομορφα οτι και να κάνεις...καλως σε βρήκα καλες γιορτες.. φιλακαιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια αν και φαίνεται να έχουν πολύ κόπο! Και του χρόνου να είσαστε καλά Πωλίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα γλυκιά μου χαίρομαι που σε βρήκα, υπέροχη η ιδέα σου και χαίρομαι όταν η δημιουργία βγαίνει μπέσα από νέα κορίτσια. Προσπαθώ μα δεν μπορώ να μπω στη παρακολούθηση σου μα..θα επιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφες με τα φωτάκια!!!Τα ζήλεψα.
    Πόσες φορές λέω κάτι θα φτιάξω με την κόλλα και τα μπαλόνια κι όλο το αφήνω...
    Καλώς σε βρήκα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωλίνα μου τα φωτάκια έγιναν καταπληκτικά και το δέντρο σας είναι πανέμορφο! Και του χρόνου! Πολλά φιλιά και να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπερα Πωλινα μου ...ειναι υπεροχα τα φωτάκια σου
    πολυ καλη ιδεα ....καλες και χαρούμενες γιορτές .
    φιλακια πολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή