Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

"Η μέρα μου"

    Επειδή είμαι καινούρια σε όλο αυτό δεν ήξερα ότι γίνονται πάρτι ιντερνετικά. Ψάχνοντας στο ίντερνετ για ενδιαφέροντα blogs έπεσα πάνω στο blog της Ελεάννας ΕΔΩ και είπα να κάνω την απόπειρα να συμμετέχω κι εγώ. Θέμα? Η μέρα μου... Λοιπόν δεν ήξερα τι να περιγράψω την μέρα μου με τα σημερινά δεδομένα ή με τα παλαιότερα? Λοιπόν θα προσπαθήσω να περιγράψω και τα 2!
 
Η ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΆΠΟΤΕ....!
    Ξύπνημα το πρωί γύρω στις 8! 2 καφέδες πάντα. Έναν για μένα και έναν για τον καλό μου,
Επίσκεψη σε blogs που επειδή είμαι λίγο ντροπαλή δεν έχω σχολιάσει ποτέ σε κανένα αλλά είπα να το κάνω σήμερα. Μισή ώρα μπροστά στην οθόνη και ύστερα φτιάχνω το κρεβάτι μου αφού ο Παναγιώτης σηκώνεται μετά από μένα και βούρ για ετοιμασία πρωινού! Τρώμε και σηκώνομαι , πλένω τα πιάτα, σκούπισμα σφουγγάρισμα (απαραίτητο με 2 σκυλάκια στο σπίτι)...

...και ύστερα πάλι κάθομαι στον υπολογιστή μου. Πάντα η κουμπάρα μου και καλύτερη μου φίλη με παίρνει κατά τις 10.00 να τα πούμε να ρωτήσει πως ξύπνησα, αν έχω ενοχλήσεις και όλα αυτά.
Μπαίνω στο Pinterest να δώ τι νέο υπάρχει, πιάνω το βελονάκι μου και όλο και κάτι φτιάχνω.
  12.00. Μαγείρεμα, Το προηγούμενο βράδυ πριν κοιμηθώ έχω κλείσει τα μάτια έχουν περάσει τρόφιμα και τρόφιμα μπροστά από τα  μάτια μου και πάντα η ίδια ερώτηση! Τι θα φτιάξω αύριο? Αποφασίζω και ύστερα καταφέρνω να κοιμηθώ ήσυχα. Ταυτόχρονα ψάχνω για άπλυτα ρούχα να βάλω πλυντήρια να μην μαζεύονται!
 14.00  "Πάνο σήκω τρώμε"! Πόσο μισή ώρα μέχρι να φάμε???? Ύστερα πάλι μάχη με το νεροχύτη, σκύβω κάτω από το τραπέζι να δω για ψίχουλα, τα σκουπίζω πάντα μουρμουρίζοντας κάτι του τύπου "Στο πάτωμα τρώγατε σπίτι σας?"  Βάζω την ξηρή τροφή στα ζουζουνάκια μου, ο Παναγιώτης ροχαλίζει και εγώ συνεχίζω το πλέξιμο.
 17.00  Η μικρούλα πετάγεται γιατί ακούει τον Παναγιώτη που ξυπνάει και κουνάει την ουρίτσα. Καταλαβαίνω πως ήρθε η ώρα για το απογευματινό καφεδάκι στα γρήγορα αφού σε μια ώρα ο Παναγιώτης πρέπει να έχει φύγει για την δουλειά.
 18.00 "Καλή δουλίτσα" φιλάκι και γειά σας! Ξανά στρώνω το κρεβάτι και ας έχω τοποθετήσει μια κουβέρτα πάνω στο κρεβάτι, και ας λέω πως είναι για τον μεσημεριανό ύπνο για να μην στρώνω ξεστρώνω συνέχεια, Ανοίγω το παράθυρο, Πλένω τα ποτήρια του καφέ. Ψάχνω τα ασιδέρωτα,
ανοίγω την τηλεόραση για παρέα, τελειώνω τα βάζω στη θέση τους, ύστερα ξανά στον υπολογιστή βάζω καμιά ταινιούλα χαλαρή ξανά πλέξιμο!
21.00 Λιγούρααα!  Ένα τοστάκι, το γάλα μου, φαγάκι στα μικρά. Παίρνω τα μωρομάντηλα τα σκουπίζω (μουτράκια, ποδαράκια πωπουδάκι). Ανεβαίνουν στον καναπέ, με το ένα χέρι χαϊδεύω το ένα με το άλλο χέρι το άλλο.
23.30 Νυστάζω!Σηκώνομαι, ένα γρήγορο σφουγγάρισμα ,φτιάχνω τον καναπέ, βάζω την πιτζάμα μου, ξαπλώνω, ξανασκέφτομαι το φαγητό της επόμενης μέρας και αυτό ήταν!  Sweet dreams!


Η ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ.

Η μέρα μου πλέον λόγω εγκυμοσύνης έχει αλλάξει λιγάκι αφού από όλα τα συμπτώματα που ΄έχει, με έπιασε η παροδική οστεοπόρωση και έχουν περιοριστεί οι κινήσεις μου αρκετά. Η κάθε δουλειά που προσπαθώ να κάνω παίρνει πολύ ώρα. Όλα είναι σε slow motion και πολύ βαρετά. Γιατί το να κάθεσαι είναι κουραστικό. Να φανταστεί κανείς πως όταν δούλευα ανυπομονούσα να κάτσω!  Με το καθισιό κατάφερα να φτιάξω μια διπλή κουβέρτα σε λιγότερο από μήνα!

Αυτά από εμένα!


Φιλιά

                      Polina 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου