Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Μια χαλαρή μέρα....!

 Είμαι στην αγαπημένη στιγμή της ημέρας μου, Έχω πάρει την κουβέρτα μου αγκαλιά, δίπλα μου έχω το τσαγάκι μου με δυο κομμάτια κέικ, η τηλεόραση παίζει τα δικά της και είπα να κάνω καμιά ανάρτηση! Από το τοπίο μου λείπει η βροχή αλλά θα έρθει κι αυτή που θα πάει.  Ναι είμαι φαν του χειμώνα. Δεν μπορώ την πολύ ζέστη. Ο χειμώνας με τα ζεστά ροφήματα και τις κουβέρτες, ο ήχος της βροχής. Είναι το ιδανικό μου!

... και εκεί που έχω μπει σε διάθεση χουζουρέματος τσούπ.....!!!!
Αυτά παθαίνει κανείς όταν έχει δυο ζουζουνάκια να γυρνάνε.
 Σήμερα λοιπόν δεν είχα πολλά να κάνω, μόνο μάζεμα τα ρούχα. Φαγητό είχα από χθες άρα είχα πολύ χρόνο για να βαριέμαι. :D!!! Αφού είδα και τον καιρό περίεργο είπα να φτιάξω ένα κέικ ίσως το πιο εύκολο που φτιάχνω!
 Η συνταγή είναι αυτή:

Κέικ κακάο

1 1/2 φαρίνα
1 κούπα ζάχαρη
2 βανίλιες
3 κουταλιές κακάο
1 κουταλιά μπέικιν
1 κουταλιά ξύδι
6 κουταλιές λάδι
1 κούπα νερό


Εκτέλεση

Ανακατεύω καλά όλα τα στέρεα υλικά. Ύστερα κάνω μια λακουβίτσα στη μέση και ρίχνω όλα τα υγρά. Ανακατεύω καλά όλα μαζί τα υλικά,  ρίχνω το μείγμα σε βουτυρωμένη φόρμα και ψήνω στους 180C για 35 -40'. Ένα μικρό κέικ βγαίνει με αυτά τα υλικά. Αν κάποιος θέλει απλά διπλασιάζει τα υλικά. 

Εγώ σήμερα έκανα 2 μείγματα. Το ένα κακάο και στο άλλο δεν έβαλα κακάο αλλά λίγη καρύδα. Για να πω την αλήθεια το φοβήθηκα λίγο αλλά τελικά δόξα το Θεό κάτι έγινε!
 Αυτά τα λίγα. Πάω να συνεχίσω το πλέξιμο


Φιλιά


Polina!!!!! :) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου