Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Επίσημα στον μήνα μου!

    Δεκέμβρης και είμαι επίσημα στο μήνα μου. 'Εχω βαρύνει αρκετά, τα πόδια μου πονάνε και περιμένω πως και πως να ελευθερωθώ. Είναι όλοι επάνω μου δεν έχω παράπονο αλλά θα ήθελα πολύ να κάνω μόνη μου ότι χρειάζεται το σπίτι μου.
Ο προηγούμενος μήνας : Επειδή καταλάβαινα πως σε λίγο δεν θα μπορώ να κουνηθώ πίεσα τον Πάνο να αλλάξουμε σπίτι. Και όντως το κάναμε. Κούτες, σακούλες, ένας χαμός. Μέσα σε 1 εβδομάδα βρήκαμε σπίτι, μαζέψαμε κούτες και ύστερα άδειασε κούτες, βάλε τα πάντα στη θέση τους. Μεγάλη κούραση όμως τελικά τακτοποιηθήκαμε. Το ένα δωμάτιο βάφτηκε στα γαλάζια. Σιγά σιγά μπαίνουν τα πρώτα πραγματάκια μέσα και μοιάζει λίγο με μωρουδίστικο δωμάτιο. Η κούνια επειδή είμαι αρκετά περίεργη θα μπει προς το τέλος. Το βαλιτσάκι που θα πάρω μαζί μου, γεμίζει σιγά σιγά και πραγματικά βιάζομαι να περάσουν οι μέρες. Η εγκυμοσύνη μου με ταλαιπώρησε αρκετά, δεν μπορώ να περπατήσω εδώ και πολύ καιρό. Είμαι συνέχεια καθιστή ή ξάπλα, πράγμα το οποίο μου έχει χαλάσει την ψυχολογία , οι καούρες είναι ανυπόφορες και πολύ έντονες. Αλλά λέω ένας μήνας είναι θα περάσει.
   Last year, πήγα με την κουμπάρα μου τέτοια εποχή να πάρουμε Χριστουγεννιάτικα αλλά το δεντράκι μου ήταν μικρούλη κι έτσι υποσχέθηκα πως αν φέτος θα ήμουν έγκυος θα έπαιρνα ένα μεγάλο. Ναι κράτησα την υπόσχεσή μου και ορίστε

Το σπίτι στολίστηκε, ο μικρός μου βρήκε καινούριο στέκι
γενικά το σπίτι είναι όμορφο με καλή ενέργεια και αυτό με κάνει να χαίρομαι. Όπως είπα και πιο πάνω είμαι αρκετά της πρόληψης και η καλή ενέργεια στο σπίτι είναι πολύ σημαντική για μένα.               Μέχρι πριν λίγες ημέρες, μπορούσα να πλέκω αλλά πλέον κι αυτό με κουράζει οπότε, πλέον εντελώς βαρετά περνάει ο χρόνος μου. Αλλά όπως είπα ένας μήνας έμεινε. Ευτυχώς που έχω τα μικρούλια μου και μου κάνουν παρέα.
Αυτά προς το παρόν. Πολύ καλές γιορτές να έχουμε με υγεία πάνω απ' όλα!


Φιλιά 

Polina!
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου