Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Το καλοκαίρι μου...!

     Πόσο καιρό έχω να κάνω  μια ανάρτηση στο μπλογκ μου. Βλέπεις στην Ελλάς του 2016 είμαι ένα χρόνο χωρίς σταθερό και ίντερνετ και τι να σου κάνουν λίγα mb στο κινητό σου τηλέφωνο.   Πέρασαν μήνες  και μήνες  έχω την εντύπωση.  Μεσολάβησε ένα καλοκαίρι όμορφο στην αρχή του και  πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο στη συνέχεια μέχρι το τέλος  του.

Λοιπόν αρχές  του Ιουλίου πήρα το παιδάκι  μου και φύγαμε για τα πάτρια εδάφη να περάσουμε το καλοκαίρι μας.  Μετά από κάποιο διάστημα θα ερχόταν και ο μπαμπάς μας και τα κουμπαράκια μου επίσης.   

Οι πρώτες μέρες ήταν υπέροχες μιας και η ξαδέρφη μου μετά από 11 ολόκληρα χρόνια στις ΗΠΑ αποφάσισε να μας επισκεφτεί. Περιττό να σου πω πως  περάσαμε στιγμές " Πάμε Πακέτο" τα πρώτα λεπτά της συνάντησης. ¨Ημασταν κορίτσια μικρά και είμαστε όλες μανούλες. Τα παιδιά μας συναντήθηκαν για πρώτη φορά. 

Μια εβδομάδα υπέροχη με πολλά flash back και φυσικά πολύ θάλασσα και χαρά. Ξέρεις γίνεσαι παιδί καμιά φορά. αφήνεις πίσω άγχη, προβλήματα και ότι απασχολεί τον καθένα.

Τι να πρωτοπώ και ποια φωτογραφία να αναρτήσω χωρίς να αδικήσω την άλλη. Όλες οι φωτογραφίες είναι γεμάτες με θάλασσα μιας και όλη την ημέρα ήμασταν παραλία. Τα παιδιά μας, το φαγητό μας, αυτοκίνητα γεμάτα από την προίκα των παιδιών μας και βουρ για την παραλία.
Τα πρωινά και τα απογεύματα περνούσαν πιο όμορφα στο μπαλκόνι του σπιτιού μου.

Μετά από αυτή την πολύ όμορφη εβδομάδα απλά γύρισε ο κόσμος ανάποδα. ¨Όμως δεν θα επικεντρωθώ  στα άσχημα πρώτη ανάρτηση μετά από τόσο καιρό. 
Εκεί μια εβδομάδα πριν της Παναγιάς ήρθε και ο σύζυγος μαζί με τους φίλους μας. Ήταν άλλη μια όμορφη εβδομάδα αν και υπήρχαν τα μαύρα σύννεφα της περιόδου που διανύαμε. απλά αποφάσισα να δώσω ένα ρεπό στον εαυτό μου από τα προβλήματα. 
Και πάλι βόλτες, μπάνιο, όμορφα μέρη που επισκεφτήκαμε. 



Περπατήσαμε στο πανέμορφο άγριο τοπίο στο blue eye. Περάσαμε τα μικρά γεφυράκια 
Στα μικρά στενάκια 
¨Ήπιαμε το καφεδάκι μας το απόγευμα όταν έπεσε ο ήλιος δίπλα στο ποτάμι το οποίο όσο βράδιαζε σήκωνε ομίχλη.... 
Ύστερα πάλι παραλίες με το μικρούλη μου να διασκεδάζει με τις πέτρες και το νερό. 



                                                      Παιχνίδια με το ηλιοβασίλεμα




Ύστερα ο γυρισμός που σιγά μη δε βρίσκαμε το ιδανικότερο τοπίο για πικ νικ. Μια μικρή παραλία 10 λεπτά πριν μπεις στην Αμφιλοχία. Μια παραλία που έκρυβε μικρούς υπέροχους θησαυρούς.

Μάζεψα όλα αυτά τα πανέμορφα κοχύλια που το επόμενο καλοκαίρι θα διακοσμήσουν το σπίτι μου, 
Το καλοκαίρι μας τελείωσε λοιπόν και γυρίσαμε στην καθημερινότητά μας. 
Δεν σταμάτησα καθόλου φέτος το βελονάκι μου. ¨Έφτιαξα πολλά ζουζουνιάρικα πράγματα για την μικρούλα που έφερε στον κόσμο πριν 44 μέρες η φιλενάδα μου. 
 


Δωράκια για το baby shower έκπληξη μιας άλλης φίλης η οποία όπου να' ναι γεννάει κι αυτή. Αρχικά τα σουβενίρ για το πάρτυ. Μινιατούρες φορέματα και καροτσάκια.
... και τα κανονικά δωράκια της μπέμπας για όταν γεννηθεί με πολύ αγάπη.


Περιληπτικά σε 2 κολλάζ έχω Ιούνιο και Αύγουστο. Θα μου πεις έφαγες τον Ιούλιο? ¨Όχι απλά με αυτά και με αυτά ξέχασα να φτιάξω κολλάζ. 


 Τώρα όσο και αν θέλω να μην το ευχηθώ θα πω καλό μας χειμώνα αφού επίσημα μπήκαμε στο φθινόπωρο , δημιουργικό, ήρεμο και με ίντερνετ για μένα.
Εύχομαι όλοι να είχατε όμορφο καλοκαίρι με τις οικογένειές σας,

φιλιά πολλά

6 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφες φωτογραφιες Πωλινα ..η θεα απο το μπαλκονι ειναι
    υπεροχα !!!! ο μικρούλης μεγάλωσε ...και τα πλεκτα σου ειναι πολυ
    ομρφα ...καλη συνεχεια και καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλώνει πολύ γρήγορα κορίτσι μου. Δεν τον προλαβαίνω.Καλό χειμώνα, καλό μήνα, καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Καλή επιστροφή λοιπόν στην καθημερινότητα,αφού φουλάρησαν οι μπαταρίες, όπως φαίνεται και απο τις μπεμπεδημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Φθινόπωρο! Τι τέλεια που περάσατε! Αυτό το ποτάμι πολύ με μάγεψε στη φωτογραφία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα σου αγαπη΄τη φίλη.
    Χαίρομαι που πέρασες ένα όμορφο οικογενειακό καλοκαίρι.
    Κι΄εγώ μόλις γύρισα από τις δίμηνες διακοπές μου. Όχι βέβαια στα πάτρια εδάφη αλλά κάπου πολύ όμορφα.
    Υπέροχη η ανάρτησή σου.
    Θα εκτιμήσω αν επισκεφτείς τα http;//eftanhsa.blogspot,com.
    Έχω κάτι ενδιαφέρον.
    Καλό σου Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωλίνα μου τι υπέροχες φωτογραφίες! Χαίρομαι που περάσατε όμορφα! Ο μικρούλης σου ένας κούκλος! Τα άσχημα εύχομαι να πέρασαν. Φιλάκια πολλά και να έχετε καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή