Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Αχ αυτή η ζωή μας....!!!!!

  Αφού σαρανταρίσαμε, ήρθαμε σπίτι μας. Στο οποίο έχουμε μετακομίσει από το Νοέμβρη, όμως με τα προβλήματα που πέρασαν, τη γέννα και τις 40 ημέρες που χρειάστηκε να μείνω στο πατρικό μου μέχρι να συνέλθω, νιώθω πως μετακόμισα αυτές τις 6 ημέρες που είμαστε εδώ, πλέον κανονική οικογένεια. Έτσι όπως σκεφτόμουν την οικογένεια μέσα στο μυαλό μου. Εγώ, ο άντρας μου , το παιδί (2 παιδιά ονειρεύομαι) και τα δυο σκυλάκια μου. Τα οποία σκυλιά μου φρόντισα να μην νιώσουν περίεργα με ένα νέο μέλος μέσα στο σπίτι. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και μας προέκυψε και νέος έρωτας.
    Οι πρώτες μέρες όπως καταλαβαίνετε, γενική καθαριότητα, το παιδί, πήγαμε πήραμε την ευχούλα μας στην εκκλησία, μαγειρέματα, 5 μήνες σίδερο και άλλα πολλά πολλά. Ένιωσα λίγο super - μαμά και ομολογώ μου άρεσε πολύ. Επιτέλους στολίστηκε το σπίτι μου.
Φαινόταν ορφανό πριν.
Τώρα είναι κάπως έτσι. Αλλά όλο και κάτι θα αλλάξει πάλι. Με ξέρω.
Σήμερα επιτέλους ξεκουράζομαι. Μόνο με το παιδί μου και τα βασικά. Το χιόνι και όλο το κρύο σου φέρνει διάθεση για χουζούρεμα και κουβερτούλα
Φτιάξαμε την φασολάδα μας που την ευχαριστηθήκαμε με το κρύο.
...και αφού τάισα, έπλυνα και κοίμισα το μωράκι μου, αφού φίλησα τον άντρα μου καθώς έφευγε για δουλειά, κάθισα και άδειασα το κινητό μου το οποίο ήταν ασφυκτικά γεμάτο με παλιές και καινούριες φωτογραφίες και άρχισα να σκέφτομαι ,να θυμάμαι την περσινή χρονιά. Ανατρεπτική, ατέλειωτη, όμορφη , λυπητερή. Τα είχε όλα πραγματικά. 
Άρχισε με το πρώτο μου ταξίδι στο Άργος, όπου έκανα καινούριους πολύ αγαπημένους φίλους και συνεργάτες. Δούλεψα μια ολόκληρη σεζόν εκεί. Το λάτρεψα το μέρος. Από την στιγμή που μπήκε η άνοιξη και μετά, άρχισα να φυτεύω γεράνια, τριαντάφυλλα, δυόσμο και όλα τα είδη βασιλικού στον κήπο μας στην Ερέτρια. Φυτέψαμε φρούτα και λαχανικά. Κάναμε βόλτες στους κάμπους , μαζέψαμε χόρτα, άγρια σπαράγγια , μαζέψαμε λουλούδια, φτιάξαμε το πρωτομαγιάτικο στεφάνι μας. Όσο σκέφτομαι που μπαίναμε και που ανεβαίναμε να μαζέψουμε τα σπαράγγια ενώ ήμουν έγκυος και δεν το ήξερα λέω πάλι μας φύλαξε ο Θεός. 
Στην Ερέτρια την περασμένη άνοιξη...
Ύστερα τον επόμενο μήνα μάθαμε τα χαρμόσυνα. Το καλοκαίρι που ακόμα ήμουν καλά πήγαμε και για τα μπάνια μας. Έπαιρνα και κάθε πρωί το γιασεμάκι μου από έναν αγαπημένο ηλικιωμένο γείτονα.

Καλοκαιράκι 2014...
Μπαίνοντας το φθινόπωρο και μετά έμεινα καθισμένη στον καναπέ για τον υπόλοιπο χρόνο της εγκυμοσύνης μου. με μόνη μου παρέα τα πλεκτά μου και τα σκυλάκια μου που μάλλον καταλαβαίνανε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και ήταν πάντα κοντά μου και δεν με ταλαιπωρούσαν καθόλου παρόλο που είναι ζιζάνια. Έπλεκα από το πρωί έως το βράδυ.

Τα πλεκτά μου...
Παραμονή Χριστουγέννων ήρθε το πιο σημαντικό κεφάλαιο στη ζωή μας. Ήθελε οπωσδήποτε να κάνει τις γιορτές μας πιο όμορφες και επιτέλους να φτιάξει η διάθεσή μας και την ζωή μας. 

Το αγόρι μου...
Σήμερα βλέποντας όλες αυτές τις φωτογραφίες και πάρα πολλές άλλες, εντυπωσιάστηκα για το πόσο γρήγορα περνά ο χρόνος, πως σε πετάει από την μιά φάση της ζωής σου σε μια άλλη καινούρια, ανατρεπτική. Πως σε πετάει από την λύπη στη χαρά. Πως φτάνεις κοντά στο θάνατο από μια κακή στιγμή και μετά από 45 μέρες να έχεις επανέρθει 100% σε αυτό που ήσουν πριν και ίσως να νιώθεις και ακόμα καλύτερα. Πέρσι τέτοια εποχή ήμουν κορίτσι στις πίστες να χορεύω και να τραγουδάω και φέτος είμαι μαμά. Έχω την ευθύνη ενός πλάσματος που κρέμεται επάνω μου και κοιμάται στο στήθος μου. Πάω να κοιμηθώ στο κρεβάτι μου και νιώθω τύψεις μήπως νιώθει μοναξιά το μωράκι μου. Σήμερα κατάλαβα πόσο υπέροχη είναι η ζωή μας. Πόσο πολύτιμη και πόσο πολύ την αγαπώ. 

Φιλιά 

Polina





10 σχόλια:

  1. Την χάρηκα την ανάρτηση αυτή, Πωλίνα μου!
    τέτοια ομορφιά στην φύση, υπέροχες οι φωτογραφίες σου!

    σου εύχομαι ολόψυχα να χαίρεσαι πάντα το πλασματάκι που ήρθε στην ζωή σου, ως το μεγαλύτερο δώρο του Θεού....

    την αγάπη μου,
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου Αλεξία. Ανυπομονώ να μεγαλώσει λίγο το αντράκι μου να κάνουμε μαζί τις βόλτες στη πανέμορφη φύση.

      Διαγραφή
  2. Καλορίζικο το σπίτι σας Πολινα μου! Εύχομαι να χαιρόσαστε καθε στιγμή με υγεία και αγάπη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνάκι να' σαι καλά. Ανταποδίδω τις ευχές σου. Υγεία και αγάπη χρειαζόμαστε όλοι.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη ανασκόπηση μας έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε καλύτερα... εύχομαι ο χρόνος που διανύουμε να σου δώσει πολύ περισσότερα μαζί με το αγγελούδι σου! Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Πωλίνα μου!
    έρχομαι ξανά να σε επισκεφτώ από το πάρτυ της Μάρθας.
    να είστε πάντα καλά, με χαρά και υγεία να μεγαλώσετε το μωράκι σας.

    την αγάπη μου,
    Αέξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζήσει το μωράκι !!!να χαίρεσαι το σπιτικό σου και την οικογενεια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή