Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Αμάν πια η βροχή....!

  Δεν λέει ο καιρός να φτιάξει με τίποτα. Βροχή, βροχή, βροχή. Δεν λέω μια χαρά είναι η βροχούλα. Ρομαντική, σου φέρνει διάθεση για χουζούρεμα αλλά έχω βαρεθεί να καθαρίζω τα μπαλκόνια από τη λάσπη. Τα ρούχα δεν στεγνώνουν με τίποτα κι εκείνα τα εβδομαδιαία ταξίδια που ανυπομονώ να αρχίσω. Οπότε μένω μέσα και κάνω ότι μπορώ να ψυχαγωγηθω μέσα στο σπίτι. Κάνω τις δουλίτσες μου, κάνω το μαγείρεμά μου, ασχολούμε όλοι μέρα με το γλυκό μου παιδάκι, όταν κοιμάται ευκαιρία να αρχίσει το σίδερο. Πολύ σίδερο βρε παιδάκι μου. Απορώ πως μαζεύονται τόσα ώρες ώρες, ύστερα θυμάμαι τη μανία μου με το που βγάζουμε ένα ρούχο να πηγαίνει στα άπλυτα και ορίστε κατάσταση....

 Όχι τίποτ' άλλο αλλά έχω άλλα τόσα για αύριο απλωμένα έξω.
    Γιούπι!!!!! Άρχισα πάλι να πλέκω.
Μια με δύο ώρες κάθε βράδυ αλλά κάτι είναι και αυτό. Ήθελα να φτιάξω κουβερτούλα για το μωρό μου, αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να την αρχίσω όσο ήμουν έγκυος γιατί πριζόταν το χέρι μου. Έτσι αφού έφτιαχνα το ντουλάπι μου και βρήκα τις κλωστές μου. Αμέσως θυμήθηκα το κουβερτάκι που ΔΕΝ εφτιαξα για το αγοράκι μου. Επίσης θυμήθηκα ένα όμορφο σχεδιάκι στο πολυαγαπημένο μου Attic24 και έπιασα δουλειά. Η αγαπημένη Lucy έχει βήμα βήμα οδηγίες για τους αρχάριους και οδηγίες για πιο έμπειρους στο θέμα βελονάκι. Το Cosy stripe blanket έγινε το αγαπημένο μου σχέδιο και φτιάχνοντάς το με διασκεδάζει πολύ. Οι οδηγίες είναι ΕΔΩ για όποιον ενδαφέρεται. Τα χρώματα που διάλεξα είναι αυτά που επικρατούν και στο δωμάτιό του. Γαλάζιο, πορτοκαλί πράσινο και μπεζάκι. Αυτό το total blue πειράζει το νευρικό μου σύστημα αν δεν είναι συνδυασμένο και με άλλα χρώματα. Λάτρης του ροζ όπως έχω πει...
Φτιάχνοντάς το βγαίνει κάπως έτσι...


Πολύ όμορφο σχεδιάκι.
  Επίσης αφού άρχισα να σκέφτομαι και να ψάχνω ιδέες για το μπαλκόνι, τώρα που θα ανοίξει ο καιρός πρέπει να αλλάξω όλα τα χρώματα σε όλο το σπίτι. Να μπεί χρώμα, λουλουδια. Να μπεί η άνοιξη και μέσα μας. Ας πούμε η κουζίνα μου θα μοιάζει με αυτή

ή με αυτή


ή τουλάχιστον θα το προσπαθήσω να μοιάσει λιγάκι. Ενω το σαλονάκι μου κάπως έτσι στα χρώματα γιατί στο υπόλοιπο θα έπρεπε να ζω σε βίλα. :D!!

και μετά από τις νέες μου ιδέες, βλέπω τον καλό μου να αλλάζει χρώματα. Αλλά τι γυναίκα είμαι αν δεν μπορώ να τον φέρω βόλτα!?
Εσείς αλλάζετε τα χρώματα, όταν αλλάζει η εποχή; Ή μόνο εγώ έχω όρεξη για σπατάλες εν καιρώ κρίσης:

Φιλιά πολλά

Polina

4 σχόλια:

  1. Πωλίνα μου, η ανάρτησή σου ήρθε μόλις που ετοιμαζόμουν να σε ρωτήσω για σχέδιο για κουβερτούλα για το μωράκι που περιμένουμε!
    Έχω προμηθευτεί ήδη τα νήματα (βαμβακερό, μιας που θα είναι καλοκαιρινός) και θα πιάσω σύντομα δουλειά!

    Καλό σαββατοκύριακο, σήμερα βγήκε ήλιος! κουραστική η βροχούλα, αλλά χρειάζεται κι αυτή.

    πολλά φιλιά και στον μπεμπούλη σου
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θέμα ήταν να το ξαναπιάσω το βελονάκι Αλεξία μου. Τώρα θα ανεβάζω ότι φτιάχνω. Το συγκεκριμένο σχέδιο είναι πανέμορφο και διασκεδαστικό. όσο το φτιάχνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωλίνα μου, μου αρέσει πάρα πολύ το μπλογκ σου. Έχει μια "ζεστασιά". Μου αρέσει τόσο πολύ που είσαι τόσο οργανωτική! Σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο.
    Σχετικά με τη πλεκτή κουβερτούλα, πριν 2 βδομάδες ανέβασα κι εγώ στο youtube ένα βίντεο, όπου δείχνω τη πλέξη με την οποία έπλεξα μια μωρουδιακή κουβερτούλα. Δες σε αυτή την ανάρτηση έχω το βίντεο: http://plektomaniac.blogspot.gr/search/label/TUTORIAL%20-%20%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%99%CE%95%CE%A3
    Σχετικά με το σπίτι και τα χρώματα που θέλεις να βάλεις, μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα. Στο σπίτι μου έχω χρώματα όπως στη πρώτη φωτογραφία που έχεις βάλει. Μου αρέσουν γενικά πολύ οι αποχρώσεις λαδί και λαχανί.
    Φιλιά Πολλά και Καλό Μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρηνάκι τα παστέλ χρώματα γενικά μου φαίνονται ότι φέρνουν χαρά. Πάω να κάνω εγγραφή στο κανάλι σου στο youtube. Χαίρομαι που κάνεις βιντεάκια όπου φαίνεται καθαρά η δουλειά σου. Καλό μήνα και σε σένα και καλά πλεξίματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή