Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Εικόνες που αγαπώ και με ηρεμούν!

Σήμερα δεν έκανα πολλά. Σηκώθηκα λίγο αργά και με βοήθησε και το παιδί σε αυτό, το οποίο κοιμήθηκε αρκετές ώρες. Βρήκα τον καφέ μου έτοιμο και δεν ξέρετε πόσο ωραίο είναι αυτό. Παγωνιά έξω και δεν μου έκανε η καρδιά να σηκωθώ. Ευτυχώς όλα έχουν μπει σε μια τάξη πλέον στο σπίτι και δεν τρέχω πανικόβλητη. Άλλωστε το κόλπο που λέει να το φτιάξω μόλις χαλάει κάτι, είναι ευεργετικό.
Είναι όλα πάντα στη θέση τους. Το μόνο που είχα να κάνω ήταν το μαγείρεμα και φρόντισα να είναι κάτι εύκολο και γρήγορο. Τι καλύτερο και πιο εύκολο. Βρήκα στο ψυγείο κάστανα, καλαμπόκι, παριζάκι και παρμεζάνα, πειραματίστηκα και πέτυχε. Εμάς στο σπίτι μας, στο πατρικό αρχικά και πλέον με τον άντρα μου, η αγαπημένη μας σαλάτα είναι λάχανο- καρότο- πορτοκάλι.

 Έτσι και φάγαμε το μεσημεριανό μας. Οι άντρες μου κοιμήθηκαν και εγώ έμεινα να χαζεύω εικόνες στο διαδίκτυο.
  Γενικά αγαπώ το vintage, σε διακόσμηση παραπάνω, αγαπώ την εξοχή, τα λουλούδια και γενικά τη φύση. Έτσι αποθήκευσα μερικές εικόνες που με ηρεμούν και είπα να διακοσμήσουν το ιντερνετικό σπιτάκι μου.














Όπως μπορεί να διακρίνει κανείς το ρόζ είναι το αγαπημένο μου χρώμα από τότε που ήμουν παιδί και όχι δεν έχω αναρρώσει ακόμα από αυτό.
Όταν ο καιρός είναι έτσι πολύ κρύος αγαπώ το ζεστό χυλό με γάλα, κουάκερ, ξηρούς καρπούς και φρούτα αποξηραμένα,
το ζεστό τσάι του βουνού (δεν πίνω κανένα άλλο),
.ο ζεστός καφές
Όταν είμαι πεσμένη τσακίζω τη σοκολάτα και συνήθως το προφιτερόλ.
Αγαπώ την καρμπονάρα
μπορώ να φάω τεράστια ποσότητα από σιροπιαστά
Αγαπώ τα γεράνια. Στολίζουν τόσο όμορφα όπου και να τα βάλεις. Είναι ανθεκτικά φυτά.

 Αγαπώ τα κεριά
Πλέον αυτό που χαζεύω είναι τα μωρουδιακά ρουχαλάκια. Είναι καινούρια λογική τρέλα.
Αυτές και άλλες εικόνες που αγαπώ, που χαζεύω, στα οποία ξοδεύω αρκετά χρήματα αλλά Who cares, αφού νιώθω όμορφα με δαύτα... :) 
Εσάς ποιές είναι οι αγαπημένες εικόνες και συνήθειες? 

Φιλιά πολλά

Polina


9 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφες όλες οι φωτο που επέλεξες και ειδικά αυτές από την φύση...
    μας ηρεμεί και μας γαληνεύει, έστω και στην οθόνη...

    Να είσαι καλά, Πωλίνα μου, και να περνάτε όμορφα!

    φιλιά
    Αέξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξία μου ευτυχώς έχουμε ανακαλύψει ένα τέτοιο σημείο και στην Ερέτρια και την άνοιξη είναι άλλο πράγμα. Πιστεύω τον επόμενο μήνα να μπορέσουμε να πάμε μια βολτίτσα και θα το φωτογραφήσω.Καλή σου μέρα και χαρούμενη Αλεξία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μεσημέρι Πολίνα μου!!! Τι υπέροχες φωτογραφίες! Το τσάι του βουνού μου αρέσει κι εμένα πολύ!! Τα όμορφα χρώματα που ειδα στις εικόνες μου έφτιαξαν τη διάθεση μέσα στην τόση μουντάδα του καιρού!!! Πολλά φιλάκια στο μωράκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνάκι μου, λατρεύω τα χρώματα. Έχουν να κάνουν πολύ με την διάθεσή μας. Και κοίτα τώρα μου έδωσες ιδέα για επόμενη ανάρτηση. Πολλά φιλιά κι από εμάς.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη ανάρτηση polina μου!!! Κι εγώ αγαπώ το ροζ περισσότερο από κάθε άλλο χρώμα και λατρεύω τη σοκολάτα. Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες που ανέβασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Ειρηνάκι με το ροζ... Δράμα ζει ο αντρας μου και προσεχώς και ο γιος μου.

      Διαγραφή
  5. Πωλινα με ξεσηκωσες με το προφιτερολ και πήρα μόλις τον άντρα μου να μου φέρει,, Ωωωχ μου λέει μπας και είσαι πάλι έγκυος; χαχα!!!
    Λοιπόν θα ήθελα να είμαι στην βεράντα μου.. να βλέπω τα γερανια, να έχω ανάψει κεριά και να τρώω προφιτερολ...γίνεται;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά την ανάρτησή μου κι εγώ τον έστειλα για οικογενειακό προφιτερόλ. Το κακό είναι ότι το έφαγα όλο μόνη μου... Το σκηνικό που περιέγραψες είναι ότι καλύτερο! :D!

      Διαγραφή