Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Βραβείο...! Γιούπιιιι..!!!

Το πρώτο μου βραβείο λοιπόν. Δεν το περίμενα αλλά πολύ το ευχαριστήθηκα.  Ευχαριστώ πολύ την Μαργαρίτα και την Νίκη από το http://www.mommywiki.gr/ για το βραβείο αυτό και εύχομαι να συνεχίσουν τα όμορφα θέματα στο μπλογκοσπιτάκι τους και να μας εμπνέουν.

Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:

1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.

3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.

4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

Πάμε στις ερωτήσεις μας.

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;

 Έμπαινα παλιά σε διάφορα blogs μαθαίνοντας το βελονάκι. Συγκεκριμένα μια Αγγλίδα που περιέγραφε την καθημερινότητά της είτε με λόγια, είτε φωτογραφίζοντάς την , ταυτόχρονα έδινε και οδηγίες για το πλέξιμο. Το χάζευα με τις ώρες. Φλέρταρα με την ιδέα να έχω δικό μου μπλογκ, αλλά το ωράριό μου ήταν τρελό και φορτωμένο οπότε και δεν το επιχειρούσα. Όταν έμεινα έγκυος έμεινα στο σπίτι και έπληττα. Άρα είπα να το ξεκινήσω να μιλώ γι' αυτά που σκέφτομαι, ή μια ιδέα που έχω, ή κάποιο φαγητό που πέτυχα και τώρα πλέον και για το παιδί μου. 

2)Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;

Τι με ενθουσιάζει..!? Το blog μου που μου κράτησε συντροφιά αυτούς τους μήνες, τα σχόλια που διαβάζω. Είναι πάντα ένας λόγος που σε ενθαρρύνει.  Ακόμα και το βραβείο αυτό πραγματικά με ενθουσίασε. Δεν το περίμενα πόσο. 

3)Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιον τρόπο;

 Προσωπικά κάθε φορά που βρίσκω ένα σχόλιο χαμογελάω άρα μου φέρνει όμορφα συναισθήματα. Φαντάζομαι πως το νιώθει ο κάθε blogger. Προσπαθώ να επισκέπτομαι αρκετά blogs και ότι πραγματικά μου αρέσει να το εκφράζω γράφοντας κάτι. Σε βοηθά και σε εμπνέει να γράφεις κι άλλο κι άλλο... 

4)Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;

Το τελευταίο διάστημα κυρίως για την εγκυμοσύνη μου και τώρα πια δεν σταματώ να αναφέρω τον γιο μου ο οποίος έχει κάνει στην άκρη οτιδήποτε άλλο. Γυρνώντας σπίτι μου αυτή την εβδομάδα θα μιλάμε και για όλα τα άλλα που μου αρέσει να κάνω. 

5)Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση  με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;

Δυστυχώς όχι αλλά θα χαρώ πολύ να γίνει κι αυτό. 

6)Πως φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει/να αλλάζει και με ποιο τρόπο;

Πραγματικά δεν ξέρω. Εύχομαι να μου κάνει ακόμα παρέα το μικρό μου blog. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε μέχρι τότε.

7)Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα? 

Νομίζω πως μαγειρεύω πολύ καλά. Φυσικά και με το πλέξιμο με βελονάκι νιώθω ότι το' χω. 

8)Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

Αρκετό προς το παρόν. Σε λίγες μέρες θα δούμε. 

9)Πως γεννιούνται τα post σας;

Ξαφνικά. Ότι έχω στο μυαλό μου και θέλω να το πω, να το εκφράσω μπαίνω και το γράφω. Ξέρετε μια ιδέα, μια εξομολόγηση, μια μέρα που με πιάνει να φωτογραφίσω ότι και να κάνω. Άλλωστε Κριάρι είμαι, αυθόρμητη πολύ. Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς. 

10)Ευχές για τον αναγνώστη.

Παιδιά υγεία και αγάπη. Όλα τα άλλα πάνε κι έρχονται. 


Τα blogs που απονέμω τα βραβεία είναι τα εξής: 

3) Ειρήνη --> http://plektomaniac.blogspot.gr/
7)Βασιλική --> http://mamaprotara.blogspot.gr/
8)Ειρήνη και Άννα --> http://magicboxoffashion.blogspot.gr/
9)
10)

3 σχόλια: